لیزر رفع موهای زائد اس اچ آر ایلایت

سه شنبه 5 فروردين 1399
10:38
زیبا

دستگاه لیزر اس اچ آر ایلایت مخفف SUPER HAIR REMOVAL می باشد و در دسته دستگاه های رفع موهای زاید قرار دارد.

دستگاه SHR با سیستم نوری شدید پالسی مشابه لیزر موهای زاید عمل می کند با این تفاوت که این دستگاه لیزر نیست و در اصل فلش لامپ زنون است که توسط فیلتر های مختلف با طول موج مابین 590 تا 1200 نانومتر در پوست نفوذ می کند و برخلاف تصور بسیاری از مراکز و سایت های مرجع از آن به عنوان لیزر SHR یاد می کنند.
پالس های دستگاه اس اچ آر ایلایت با تولید نور شدید توسط فولیکول مو جذب شده و با ایجاد گرما سبب تخریب ریشه مو می گردد.
خوشبختانه دستگاه اس اچ آر هیچکونه عوارضی، درد و یا سوختگی را به همراه نداشته و در تمامی نقاط بدن مانند دست ها، پاها، کمر، شکم، سینه و حتی صورت قابل استفاده می باشد.

دستگاه اس اچ آر ایلایت
نحوه انتقال انرژی

یکی از بزرگترین امتیازات تکنولوژی اس اچ آر نحوه انتقال انرژی گرمایی به فولیکول مو هست. این تکنولوژی برخلاف دستگاه هایی مانند IPL که انرژی بالایی را به یکباره وارد پوست می کردند و سبب درد و یا سوزش و حتی گاها سبب سوختگی می شدند انرژی را به بخش های کوچک تر تقسیم کرده و وارد پوست می کند با این کار نه تنها تاثیر بیشتری در رفع موهای زاید دارد بلکه هیچکونه درد و یا سوزشی ندارد.

نحوه انتقال انرژی
تعداد شات در دستگاه SHR

دستگاه اس اچ آر ایلایت بر خلاف بسیاری از تکنولوژی های دیگر مانند IPL تنها به صورت تک شان در ثانیه عمل نمی کند بلکه این این امکان فراهم شده تا به صورت 1 تا 20 شات در ثانیه عمل کند.
سرعت دستگاه SHR

با توجه به این نکته که این دستگاه قابلیت تعداد 20 شات در ثانیه را دارد همین علت سبب شده تا سرعت کار با دستگاه نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار بالا رود و این نکته یکی نقاط قوت این تکنولوژی است. به طور معمول لیزر کامل یک بدن توسط اپراتور در حدود 90 دقیقه زمان نیاز است ولی در صورتی که با دستگاه اس اچ آر تنها 45 دقیقه زمان نیاز است.
عوارض دستگاه لیزر اس اچ آر ایلایت

http://www.mahanmed.com/product/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-SHR

دستگاه اس اچ آر ایلایت طب ماهان هیچگونه عوارض جدی به همراه نداشته و کاملا قابل اعتماد می باشد و تنها عکس العمل پوست بعد از انجام آن کمی قرمزی پوست هست که نشان از تخریب فولیکول مو داشته و کاملا طبیعی است که بعد از چند دقیقه به حالت عادی باز خواهد گشت.

سیستم خنک کننده

سیستم کولینگ این دستگاه ها مانند دیگر دستگاه های لیزر توسط گردش آب می باشد که از یک مخزن آب داخل دستگاه تغذیه کرده و آب سرد توسط پمپاژ به قطعات فلزی سر هندپیس که به اصطلاح TEC نامیده می شود رسانده شده و سبب خنک شدن TEC می شود و TEC هنگام برخورد با سطح پوست آن را خنک می کند.
تاثیرگذاری دستگاه SHR

دستگاه اس اچ آر به علت داشتن سیستم پالسی تدریجی تاثیرگذاری بالایی بدون درد به خصوص بر روی پوست های سبزه و تیره خواهد داشت. جالب است بدانید این تکنولوژی قابل رقابت با لیزر دایود می باشد.
نواحی قابل درمان

دستگاه اس اچ آر ایلایت مانند بسیاری از دستگاه های لیزر توانایی کار برروی تمامی نقاط مجاز بدن را دارد.

برتری های دستگاه SHR

سرعت کار با دستگاه به علت تعداد شات بالا و سهولت کار بالا می باشد.
قابل رقابت با دستگاه لیزر دایود
بدون هیچکونه درد و یا عوارض
قیمت مناسب دستگاه نسبت به دستگاه لیزر

مزایای دستگاه SHR

1. سرعت بالا

2. اثربخشی بسیار عالی

3. درمان بدون درد

روش دستگاه SHR قادر است در هر ثانیه 10 بار شلیک می کند. (برعکس IPL های نسل قدیم که در هر ثانیه یک شات شلیک می کنند.) لذا فرایند درمان بصورت in motion خواهد بود. یعنی دیگر لازم نیست همانند دستگاه های نسل قدیم، هندپیس را روی یک نقطه قرار دهید، شات بزنید و دوباره برای شات بعدی جای هندپیس را تغییر دهید.

عامل مهم در اثربخشی، جذب انرژی می باشد. هر چقدر میزان انرژی تخلیه شده بیشتر باشد، سهم بیشتری از آن جذب شده و اثر بخشی افزایش می یابد. اما به این نکته هم باید توجه داشت که تخلیه انرژی بالاتر، باعث افزایش انرژی بیشتر در سطح پوست نیز می شود که درد و احتمال عوارضی همچون سوختگی و التهاب را افزایش می دهد.

استفاده از دستگاه ایلایت اس اچ آر یک روش تاثیرگذار بوده و با استفاده از این دستگاه تقریبا تمامی موهای ناخواسته از بین می روند . انرژی RF ( آراف ) و IPL ( آی پی ال ) تنها در دستگاه لیزر ایلایت با یکدیگر ترکیب می شوند و به عملکرد بهتر این دستگاه لیزر کمک می کنند . همراه شدن و ترکیب RF بدان معناست که این دستگاه به انرژی نور پایین تری نیاز دارد تا بتواند به نتایج قبلی برسد . با استفاده از میکروپالس های با هدف جداسازی ناحیه درمان از پوست اطراف جلوی عوارض خطرناک و جانبی را می گیرد و هیچ گونه خطری بیمار ار تهدید نمی کند .
https://www.thealibicosmetology.co.nz/hair-removal/shr-elight-ipl/
[ بازدید : 2143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مراکز و کلینک پوست مو زیبایی و پزشکی ،لیزر موهای زائد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]